Política di Visa Indiana per i Cittadini d'Internu di l'India - 2020

Updated on Oct 17, 2023 | e-Visa indiana

In una mossa iniziale versu l'apertura di i viaghji in tuttu u mondu, u Governu di l'India hà riconsideratu a limitazione di visa è viaghju per i titulari di i citadini d'oltremare di l'India (OCI) per visità a nazione.

I viaghji per i titulari di carte OCI in quattru classificazioni sò stati permessi. OCI ùn esigenu micca Visa indiana in linea.

  1. Questa incorpora giovani minori destinati à i naziunali indiani à l'esternu;
  2. I titulari di carte OCI chì volenu vene in India in virtù di crises familiari cum'è passanu in famiglia;
  3. Coppie induve un cumpagnu di vita hè un detentore di carte OCI è l'altru hè un paese indianu è anu un arrangiamentu perpetu in l'India; è
  4. Sottotudetti di u College chì sò titulari di carte OCI (micca legittimamente minori) però, chì i guardiani sò residenti indiani in India.

 

In una nova dumanda data u 22 di Maghju 2020, u serviziu di a casa di l'Unione hà dettu chì e limitazioni di u muvimentu forzatu micca fa tantu ùn seranu micca pertinenti per queste classificazioni chì sò stati esclusi per viaghji aerei, in barca è in trenu è in più puderia andà per qualchì altru veiculu mandatu per purtendu li in a nazione.

Per u mumentu, u restu di e limitazioni forzate à viaghji in tuttu u mondu procederà. Sia da esse, e fonti di u guvernu anu dettu chì questa hè a mossa iniziale à l'apertura di i viaghji in tuttu u mondu è e regule benessere COVID-19 continuanu à esse materiale per tutti i viaghjatori.

Indipendentemente, i rilassamenti di visa anu vulsutu i titulari di carte OCI, è progressivamente, tendenu micca fora di u normale chì si facenu ancu viaghji à l'aire per altre classificazioni di visa.

I limiti di visa forzati da l'India eranu ghjunti quandu a maiò parte di e nazioni avianu limitatu i viaghji aerei mundiali. Cù e nazioni chì esce da u modu di bloccu, l'amministrazione tene un sguardu vicinu à e migliurazioni à u mondu sanu per guarantisce chì u so sistema esigente di visa ùn si trasformi micca in una deviazione in u sviluppu di esploratori chì rientranu in diverse classi.

U 5 di maghju, u legislatore avia messu in cessazione l'uffiziu di viaghju senza rigalu per i titulari di l'OCI, finu à chì s'eleve a pruibizione di u viaghju universale di i viaghjatori da e per l'India. U trafficu mundiale per mezu di a periferia di u territoriu era ancu limitatu, è ogni naziunale fora, cumpresi i titulari di carte OCI, hè stata avvicinata per cuntattà i so missioni più vicini per una nova visa in casu ch'elli avianu motivazioni cunvincenti per andà in India.

U 18 di marzu di u 2020, u legislatore avia suspesu l'uffiziu senza passaghju di visa permessu à i titulari di carte OCI per via di u flussu COVID-19 è u 6 di maghju hà dichjaratu chì hà mantenutu in sospensione numerosi visi arradicati profundamente datu à i titulari di carte OCI finu a resa di viaghju globale.

Sia cum'ella sia, ci era stata una obiezione trà l'individui di a diaspora indiana in u mondu chì ùn si pudianu avventurà fora in India per via di prublemi, per esempiu, i so figlioli nascuti chì eranu titulari di carta OCI o chì ùn pudianu micca viaghjà casa in ogni casu, per ragioni di crisa per via di a sospensione di i so visa.

Visa indiana per Turisti, Imprese è Medici

L'India Visa Online (eVisa India) per quelli chì vivono in India hè valida indefinitu durante a pandemia di COVID. Visa in linea indiana (eVisa India) hè attualmente suspettata à u 27th di Maghju 2020 finu à un altru avvistu. U Guvernu Indianu intenta apre u Fruntiera Internaziunale di l'India in Ghjugnu / Lugliu 2020 per i stranieri chì puderanu entra in India.

E classi di Indian Visa Online (eVisa India) sò Visa indiana per u Turisimu, Visa indiana per Affari, Visa indiana per a Medicina, Visa indiana per Attendente Medico.