Deve Vede i Siti Patrimoniu UNESCO in India

Updated on Apr 04, 2024 | e-Visa indiana

In India ci sò quaranta siti di u patrimoniu di l'UNESCO, assai cunnisciuti per a so impurtanza culturale è un sguardu in i modi ricchi di alcune di e prime civiltà di u mondu . A maiò parte di i siti patrimuniali in u paese datanu di migliaia d'anni, è ne facenu un ottimu modu per dumandassi à ste meraviglie architettoniche chì parenu sempre intatte oghje.

D’altronde, parechji parchi naziunali è fureste riservate creanu inseme un inseme diversu di siti patrimuniali in u paese, rendendu guasi impussibile di sceglie unu sopra l’altru.

Esplora di più mentre leghje nantu à qualchi rinumatu assai è deve vede i siti Patrimoniu UNESCO in India.

Un Turista chì arriva in India hè sopraffattu da e scelte di i siti di u patrimoniu mundiale. I siti sò tistimunianza di l'antica civilizazione di l'India chì ùn hè senza paraguni. Prima di visità l'India, assicuratevi di avè lettu Requisiti di Visa Indiana, avete ancu bisognu di ottene sia an Visa Turistica Indiana or Visa à l'impresa indiana.

Grotte di Ajanta

u 2nd E grotte buddiste di u seculu in u statu di Maharashtra sò unu di i siti di u patrimoniu must see in India. I tempii di grotte tagliati in roccia è i monasteri buddisti sò famosi per i so intricati pitture murali chì rapprisentanu a vita è a rinascita di Buddha è altre divinità.

E pitture rupestri piglianu vita cù culori vibranti è figure intagliate, fendu lu un capulavoru di l'arte religiosa buddista.

Grotte Ellora

I più grandi tempii rupestri in u mondu da 6th È 10th seculu, u Ellora Caves sò un epitome di l'antica architettura indiana . Situate in u statu di Maharashtra, e grotte di u tempiu raffiguranu influenze Hindu, Jain è Buddiste nantu à e so sculture di muru di millaie d'anni.

U culmu di 5th L'architettura di tempiu in stile dravidicu di u seculu, allughjendu parechji di i tempii più grande di u mondu indù in roccia tagliata, queste attrazioni sò unu di i posti da vede in India.

Grandi Templi Chola Viventi

U gruppu di i tempii Chola, custruitu da a dinastia Chola, sò l'inseme di i templi spargugliati in tuttu u Sud di l'India è l'isule vicine. I trè tempii custruiti sottu à u 3rd seculu a dinastia Chola face parte di u patrimoniu mundiale di l'UNESCO.

Una magnifica riprisentazione di l'architettura di u tempiu di l'epica è di l'ideulugia Chola, i tempii inseme custituiscenu e strutture più ben conservate chì rapprisentanu l'India antica.

Taj Mahal

Taj Mahal

Una di e meraviglie di u mondu, stu munimentu ùn hà bisognu di nisuna introduzione. Parechji viaghjanu finu à l'India solu per maravigliate à l'ochju di sta struttura di marmaru biancu, u 17th architettura di u seculu custruitu sottu a dinastia Mughal.

Cunnisciutu cum'è un simbulu epicu di l'amore, parechji pueti è scrittori anu luttatu per discrive sta bella opera di l'omu attraversu u solu usu di e parolle. "Una lacrima nantu à a guancia di u tempu" - Quessi sò e parolle aduprate da u pueta leggendariu Rabindranath Tagore per discrive stu munumentu apparentemente etereu.

READ MORE:
Leghjite nantu à Taj Mahal, Jama Masjid, Agra Fort è parechje altre meraviglie in u nostru Guida Turistica di Agra .

Mahabalipuram

Situatu annantu à una striscia di terra trà a Baia di Bengala è u Great Salt Lake, Mahabalipuram hè ancu cunnisciutu trà e più vechje cità di u Sud India, custruitu in u 7th seculu da a dinastia Pallava.

U situ di fronte à u mare, inseme cù santuari di grotte, vaste vedute di l'oceanu, sculture in petra è una struttura veramente magnifica chì si stende in un modu chì sfida a gravità, stu patrimoniu hè sicuramente unu di i migliori in India.

Parcu Naziunale Valle di i Fiori

Visa indiana in linea - Parcu Naziunale Valle di i Fiori

Stallatu à u fiancu di l'Himalaya in u statu di Uttarakhand, u Parcu Naziunale di a Valle di i Fiori hè unu di i siti più belli di u mondu. A vasta valle cù fiori è fauna alpini si stende assai cù vedute guasi irreale di e catene di Zanskar è di u Grande Himalaia.

In a stagione di fioritura di lugliu à aostu, a valle hè cuperta di varii culori chì mostranu e muntagne vestute cù una coperta di splendidi fiori selvatichi.

Hè veramente bè di viaghjà ancu mille chilometri solu per e vedute di una valle cusì!

READ MORE:
Pudete amparà di più nantu à e sperienze di vacanze in l'Himalaya in u nostru Vacanze in Himalaia per i visitatori guida.

Parcu Naziunale di Nanda Devi

Cunnisciutu per u so desertu di muntagna remota, i ghiacciai è i prati alpini, stu parcu si trova intornu à Nanda devi, u sicondu piccu di muntagna più altu di l'India. Una distesa naturale spettaculare in u Grande Himalaya, l'inaccessibilità di u parcu à più di 7000 ft rende u so circondu naturale intattu, cum'è un paradisu veramente scupertu.

A riserva ferma aperta da maghju à settembre, chì hè u mumentu u megliu per assiste à i cuntrasti di a natura ghjustu nanzu à l'inguernu.

Parcu Naziunale di Sunderban

A zona di mangrove formata da u delta di i maestosi fiumi Ganga è Brahmaputra chì drenanu in a baia di u Bengala, U Parcu Naziunale Sunderban ferma d'impurtanza glubale per e so numerose spezie in periculu, cumpresu u magnificu tigru reale di Bengala.

Un viaghju in barca versu una tranquilla spiaggia di mangrove, chì finisce in una torre di guardia chì offre viste nantu à a furesta chì accoglie parechje spezie rare d'animali è animali hè unu di i migliori modi per sperimentà a fauna salvatica ricca in u delta, chì hè ancu cunnisciuta per creà a più grande foresta di mangrovie in u mondu.

Grotte Elephanta

Principalmente dedicate à e divinità indù, e grotte sò una raccolta di templi situati in l'isula Elephanta in u statu di Maharashtra. Per un amante di e tecniche architettoniche, ste grotte sò da vede per u so anticu stile di custru indianu.

E grotte isulane sò dedicate à u Diu Indù Shiva è datanu dapoi u 2nd seculu aC di a dinastia Kalachuri. Una cullizzioni di sette grotte in tuttu, hè un locu sicuru chì serà inclusu nantu à a lista di i più misteriosi siti patrimuniali in India.

Manas Wildlife Sanctuary, Assam

U Manas Wildlife Sanctuary hè popularmente cunnisciutu per e so vedute mozzafiato. Stu situ hà una larga varietà di flora è fauna chì fascina i turisti di tuttu u mondu. Stu santuariu di a fauna salvatica hè cunnisciutu ancu per a so riserva di tigri è ancu per a prutezzione di spezie rare d'animali, uccelli è piante. I visitori ponu vede porcu pigmeu, lepre hispid è langur d'oru, è ancu 450 spezie d'uccelli. Esplora i safari in Jungle è ancu ricordate sempre di ùn dannà alcuna di e piante o animali in u santuariu. Stu Patrimoniu di l'UNESCO hè una volta di a natura chì hè un locu indispensabile per tutti l'amatori di a natura.

Forte Agra, Agra

Stu forte di petra rossa hè ancu cunnisciutu cum'è u Forte Rossu di Agra. Prima chì Agra hè stata rimpiazzata cù Delhi cum'è a capitale in u 1638, questu hà servitu cum'è Dinastia Mughal casa primaria. U Fort d'Agra hè listatu cum'è Patrimoniu di l'Umanità da l'UNESCO. Hè situatu quasi 2 è mezzo chilometri à u norduvestu di u Taj Mahal, u so monumentu sorella più cunnisciutu. Chjamà u forte una cità murata seria una descrizzione più adatta. I turisti anu da scopre u Forte d'Agra chì riflette a ricca storia è architettura di l'India.

Mentre questi sò solu uni pochi trà parechji altri siti patrimuniali in India, cù i lochi chì sò rinumati in u mondu per a so vera impurtanza storica è ambientale, una visita in India ùn serà cumpleta chè cù un sguardu di sti siti patrimuniali stupenti.


Citatini di parechji paesi cumpresi citadini cubani, Cittadini spagnoli, cittadini islandesi, Citatini australiani e citadini mongoli sò eligibili per dumandà l'e-Visa indiana.