A pulitica di visa in India deve esse reciproca

Updated on Nov 29, 2023 | e-Visa indiana

Applicazione di Visa Indiana hè avà dispunibule per tutti i stranieri in linea. Governu di l'India hè avà apertu Visa medica indiana e Visa à l'impresa indiana, a Visa Turistica chì hè stata chjusa per via di COVIDU 19  hè ghjustu à l'angulu per esse apertu.

Tuttavia, l'immigrazione indiana piglia avà una postura innovativa nantu à a so pulitica d'immigrazione è di visa. U trattamentu, a pulitica, a durata, i prezzi è altri fattori seranu cambiati secondu cumu l'altri paesi trattanu l'Indiani chì dumandanu a Visa in altri paesi.

Stu accordu reciprocu serà fattu per Visa Turistica Indiana.

Certificatu di Vaccinazione per a Visa Turistica Indiana

L'immigrazione indiana cunsidereghja ancu u passaportu di a vaccina, vale à dì per permette à quelli chì entre in India liberamente, chì anu cumpletu e duie dosi di vaccini. A pandemia hà sbulicatu l'industria turistica in India è avà u Ministeru di l'Affari Interni hè vulsutu à apre u paese. U Ministeru cunsidereghja ancu l'isulazione in casa per i visitatori chì ùn anu micca vaccinu.

A Visa Indiana hè avà cercata da i Turisti chì cercanu di viaghjà Siti patrimoniali in India, attornu 1 milione di turisti anu visitatu l'India ogni mese prima di a pandemia.


Citatini di parechji paesi cumpresi cittadini di Qatar, Cittadini spagnoli, Cittadini neozelandesi, Citatini australiani e cittadini austriaci sò eligibili per dumandà l'e-Visa indiana.