Perchè l'India Nordueste hè cusì speziale per i Turisti

Updated on Dec 20, 2023 | e-Visa indiana

A regione nordeste di l'India o l'India di u Nordu Est chì si compone di ottu stati - Arunachal Pradesh, Assam, Manipur, Meghalaya, Mizoram, Nagaland, Sikkim è Tripura - hè circundata da l'altezza di l'Himalaya chì li dà un paisaghju mozzafiato cumpostu di maestose muntagne è colline, fureste verdi, valli verdi è u celu u più turchinu. U Nordeste di l'India hà ancu una cultura propria chì hè unica in a so diversità etnica è tribali natura. Con tante offerte à prupone, l'India Nordu-Orientale hè veramente una bella terra per una piacevule vacanze passata in muntagna. Eccu un elencu di i migliori posti da visità quandu in una Vacanza in u Nordu-India di i Turisti.

Sikkim

Sikkim hè unu di i più destinazioni turistiche populari in India Nordu Est è hè famosu per i so magnifichi è spessu monti nevati, in particulare u Kanchenjunga, u terzu u più altu piccu in u mondu, chì hè visibile da tutti i punti panoramici in Sikkim, per i so boschi lussureggianti è densi è i prati, per i percorsi avventurosi è sfidanti chì offre à i viaghjatori, è per i monasteri è i santuari chì sò una manifestazione di la fusione di nepalese, buddista, è e culture hindu. Alcune di i migliori posti da visità in Sikkim sò Rumtek Monastery, chì hè u più grande è significativu di tutti i monasteri in Sikkim è si trova in cima à una collina a poca distanza da Gangtok, chì offre ancu una splendida vista panoramica di Sikkim; MG Road, chì hè un boulevard chì funziona cum'è u centru cummerciale di Gangtok; Nathu La Pass, chì hè un passu di muntagna chì i turisti andà per camminà per a valle; è u Lavu Tsomgo, chì hè unu di l'unicu lagi di altitudine in India chì scorri trà e muntagne à 12400 ft sopra u livellu di u mari.

Tawang, Arunachal Pradesh

Tawang hè una cità pittoresca è pittoresca in Arunachal Pradesh chì si trova à l'altezza di 3048m è hè famosa per esse u cità di nascita di u 6 Dalai Lama, Tsangyang Gyatso. Hè ancu pienu di monasteri abbastanza significattivi è populari, alcuni di quelli chì sò abbastanza sacri per i Buddisti, è a cità era storicamente una parte di u Tibet, chì influenza assai a so cultura. Dapoi hè una zona sensibile rivendicata sia da l'India è da a China, vi tocca à ottene un permessu per visitàla, ma a so visita vale a pena per u so paisaghju serenamente bello. Alcune di i siti bisogna visitate i posti in Tawang sò Sela Pass, chì collega Tawang à u restu di u paese è hè ancu u locu più misticu è incantevule, affacciandu l'imponente Himalaya è ancu u bellissimu lago Sela; Monasteru di Tawang, chì hè u u sicondu monasteru più grande di u mondu è hè unu di i più monasteri sacri in India; Cascate Nuranang, chì si pò truvà in fondu à a furesta di Tawang è hè una destinazione turistica scarsata in Tawang, micca cunnisciuta da parechji; è u Memoriale di Guerra di Tawang, chì rende omagiu à i martiri di a Guerra Sino-India di u 1962.

Shillong, Meghalaya

Shillong hè unu di i più stazioni populari di a collina di l'India di u Nordu Est è hè situatu in u statu di Meghalaya chì hè famosu per esse unu di i posti chì riceve u e più precipitazioni in u mondu. Chjamata dopu Lei Shyllong, una divinità lucale adoratata à u Pico di Shillong, sta stazione di collina hà sempre un clima piacevule, cù i soni di a pioggia è i venti facenu l'atmosfera perfetta per una piacevule vacanza in muntagna. Cunnisciutu da u Scozia di l'Oriente, Shillong hè à tempu un locu induve pudete assiste à a bellezza tranquilla di a natura è una cità abbastanza occidentalizata. I primi posti da visità in Shillong sò Mawlynnong, un picculu paese chì hè cunnisciutu cum'è Giardinu di Diu stessu cum'è una valle verde piena d'orchidee è chì si dice chì hè u paese più pulitu di l'India; U Lago Umiam, chì hè un bellu reservoir fattu da l'omu chì hè un picnic populari è ancu un postu di alba; Elephant Falls, chì hè u più cascata pupulari in u Nordu-Est è hè statu chjamatu da i britannichi per a petra simile à l'elefante truvata in fondu à a caduta; Shillong Peak, da induve si pò vede tutta a cità è ancu e pianure di u Bangladesh; Laitlum Canyons, chì significa End of the Hills, induve uttene una vista esotica di u paisaghju; è u museu Don Bosco chì hà 16 gallerie chì mostranu a cultura di u Nordu Est è hè cunnisciutu cum'è u più grande museu di culture indigene in Asia.

Manipur

Manipur ùn hè micca a destinazione turistica a più famosa in India perchè ùn hè ancu stata scuperta da a maiò parte di i turisti è forse per questa ragione a so bellezza incontaminata è incontaminata hè un ghjuvellu per esse testimone. Alcuni di i migliori posti per visità in Manipur sò Kangla Fort o Palazzu di Kangla vicinu à u fiume Imphal, chì hè storicamente significativu per esse u palazzu reale di unu di i rè chì guvernavanu u locu; Memoriale INA, chì hè un locu in onore di i cumbattenti di libertà, in particulare quelli chì Subhash Chandra Bose avia guidatu da quì; U lavu Zeilad, chì hè pienu d'animali d'acqua cum'è pitoni, pesci, acelli d'acqua, tartarughe, anatre, gru è turchinu, per quessa hè oghje cunnisciutu cum'è santuariu per a fauna salvatica; è a Grotta Tharon, chì hè una grotta longa è misteriosa chì hè significativa archeologicamente è storicamente.


Prima di ghjunghje in India o riservà i vostri biglietti, dumandate cù un intervallu di 4 ghjorni per permettà a vostra Visa Indiana Online (eVisa India) per esse emise. Pudete applicà Visa indiana in linea (eVisa India) quì. L'applicazione di visa indiana pò esse finita in circa 15 minuti da a maiò parte di a ghjente in u telefunu, tableta, laptop o PC. Riceverete a vostra e-Visa indiana per email dopu appruvazioni. Pudete cuntattà Desk d'aiutu di Visa Indianu in casu avete dubbiu prima di appiecà o direttamente mail [email prutettu] à l'ID ufficiale di e-mail.