A fine di COVID per l'industria di u Turismu Indianu

Updated on Nov 29, 2023 | e-Visa indiana

U Governu indiano apre infine a fruntiera per Visa Turistica Indiana è avà i turisti glubali da India eVisa Eligible i paesi ponu dumandà a Visa Turistica Indiana in 2021 postu chì quasi 80% di u paese hè vaccinatu.

Dopu à u protocolu COVID, a Visa indiana hè stata pruibita da guasi dui anni. I voli internaziunali anu dighjà cuminciatu à operà in India è aspettanu cun impazienza a rilassazione di a restrizione COVID. Da settembre 2021 solu Visa à l'impresa indiana e Visa medica indiana sò stati operativi per u turismu d'affari è di salute per l'India. L'industria di a ricreazione hà pigliatu u più successu di tutte l'industrie, in particulare l'alberghi, e guide è i ristoranti in India.

Disposizioni di Bolla d'Aria

À u mumentu l'India hà arrangiatu Air Bubble cù uni pochi di paesi, e restrizioni principiatu in marzu 2020, Voli charter internaziunali posti frequenti cum'è Goa è Mumbai per portà turisti in India. E parti interessate di l'industria di u Turismu in India anu fattu una dumanda à u Guvernu per apre e fruntiere.

Taj Mahal novu discu

U 4 d'ottobre 2021 a un novu record hè statu battutu per u massimu di dui anni di visitatori in Taj Mahal. Stu record hè statu fattu malgradu u fattu chì i turisti stranieri ùn anu ancu participatu à a Visita.

Applicazione di Visa Indiana permetterà à i stranieri di più di 180 paesi di dumandà a Visa Turistica Indiana in 2021 finendu a siccità per l'industria turistica di l'India. L'India hè a casa di u sestu numeru più altu di siti di u patrimoniu mundiale chì furnisce una visione senza paragone di a storia umana è a tappezzeria di a civilizazione.

Visa Turistica Indiana da apre - Taj Mahal

READ MORE:
Verificate a nostra guida per i Turisti à Agra.


Citatini di parechji paesi cumpresi citadini purtughesi, Cittadini spagnoli, Cittadini neozelandesi, Citatini australiani e Citatini tedeschi sò eligibili per dumandà l'e-Visa indiana.