Rann di Kutch - U desertu biancu di l'India

Updated on Dec 20, 2023 | e-Visa indiana

U Rann di Kutch hè u solu desertu biancu di l'India è unu di i più grandi deserti di sale in u mondu. I più grandi deserti salini di u mondu sanu si trovanu in varie parti, cù i lochi di sabbia bianca di Kutch chì sò l'unicu desertu di sale in u subcuntinente indianu.

Situatu in a parti occidentale di l'India in u statu di Gujarat, u Rann di Kutch hè divisu in duie parte principali cunnisciute cum'è u Grande Rann è u Little Rann.

I campi di saline dividenu a zona trà a fruntiera India-Pakistan à l'ovest, cù parechji fiumi à u nordu è u Golfu di Kutch situatu à u sudu.

Ancu sì una zona deserta, u Grande Rann di Kutch hà prove di civilizazione chì datanu di u periodu di a valle di l'Indus, cù unu di i più grandi siti Harappan situati in sta regione di l'India. Pare chì u desertu ùn fussi micca cusì duru chì pare!

E quandu si vedenu da l'ochji di un espluratore, e vaste macchie di sale appareranu sicuramente assai più belle di u so nome.

Strati di sale

U Rann di Kutch hè un desertu salinu cù vasti pezzi di sale spargugliati in larga lunghezza di terra da u mare Arabu. U sale vene da e maree di l'oceanu chì face chì u locu pare una seta bianca decorata in terra finu à chì l'ochji ponu ghjunghje. Parechji diserti di sale si trovanu in u mondu, induve in alcuni di i lochi, u sale sembra più scuru in struttura per via di a forte presenza di altri minerali.

U Grande Rann, chì hè a parte più grande di u Rann di Kutch, ospita parechji paesi situati à u so timone. Hè difficiule d'immaginà a vita in un ambiente sfavorevule cum'è quellu di un desertu, ma i paesi di Kutch anu mantenutu una grande diversità in cultura è cucina, qualcosa chì ci ramenta chì a creatività ùn deve micca dipende da situazioni intornu.

E stese piatte chì coprenu u tarrenu cù sale è altri minerali sò furmati naturalmente quandu u sale si stalla cù ogni marea chì vene da u mare Arabu, chì si pò avvistà luntanu à l'orizonte. Mentre u sole splende nantu à e cuverte di sale si pò stupisce di sta chjara chjara di a natura.

Culori d’Invernu

Visità un desertu ùn pò micca esse cusì cunfortu chì pare, ma un festival di trè ghjorni urganizatu ogni annu in a regione di Kutch in i mesi d'inguernu da dicembre à ferraghju hè unu di i migliori modi per osservà e salme vergine.

A Tenda Cità di Kutch accoglie parechji turisti ogni annu per assiste à u latu culuritu di Gujrat. Una visita in a Tenda Cità significerebbe assiste à a cucina, a cultura, a natura è a ghjente tutti inseme in un locu.

U paese di Dhordo situatu in u distrettu di Kutch accoglie turisti da tuttu u paese è da fora è hè a migliore opzione per esplorà a zona durante u festival.

I prati semi-aridi di a riserva di Banni diventanu un centru per i turisti di scopre a cultura nativa è l'alimentu da a regione cun numerose spedizioni è attività dispunibili per l'amatori di l'avventura.

U Rann Utsav o u Festival Rann, cum'è si chjama, apparisce cum'è una inflessione di tutte e cose belle da Gujrat in un locu. Cum'è un viaghjatore hè unu di i migliori modi per sperimentà a parte occidentale di l'India.

Intrecciata cù Cura

Intrecciata cù Cura - Indian eVisa

Mentre l'articulu è i manuvri sò famosi in parechje parte di l'India per a so bellezza sofisticata è dilicata, u ricamatu di a regione Kutch pare ancu più bellu chì l'artigiani mettenu in pratica l'arti cumplessu di u ricami di petra è di spechju.

Soprattuttu intrecciati à a manu da donne artigiane di u statu, i tessuti ricamati diventanu una fonte di sustenimentu di a vita di a cumunità chì sò venduti naziunalmente è ancu esportati à l'esternu.

U più famosu è delicatu di u ricami Kutch chjamatu Aari, hè statu fattu per e famiglie reali di u statu durante i tempi di principe. Specchi è pietre sò aghjuntu à u tessutu chì hè di solitu di cuttone o à volte di seta o di raso.

U ricami Kutch hè veramente un rigalu di bellezza culturale per l'India da l'artigiani tribali di Gujarat. A so bellezza renderebbe sicuramente difficiule di sceglie u vostru preferitu da u magazinu!

Un Miraghju Stranu

Parechji abitanti di i paesi di u distrittu di Kutch dicenu chì di solitu sò testimoni di qualchì luce strana in i prati paludosi vicinu à i salini. U fenomenu osservatu per u più dopu à u bughju hè chjamatu Chir Batti in lingua lucale chì significa letteralmente luce fantasma.

Per rende lu ancu più stranu, i paisani cuntanu storie di e luci chì li seguitanu è sì omu accade di tracciallu hè pussibile perde si in i salini di Rann! Ebbè, u vostru libru di scienza probabilmente dicerebbe solu e so emissioni di fotoni.

Camellu è a Luna

Camellu in u Desertu Indianu - eVisa India

U spettaculare festival di Rann hè u megliu modu per assiste à a bellezza accattivante di u terrenu incrostatu di sale. U paese di Dhordo situatu à a fruntiera di a fruntiera India-Pakistan diventa a porta d'ingressu per sperimentà e saline di Kutch.

Festivali longu di ghjorni è eventi musicali chì mostranu a cultura è a cucina lucale dipingenu u desertu seccu in culori brillanti di Gujarat durante i trè mesi d'invernu.

Hè assistendu à a luce di a luna chì sbocca nantu à a terra salina chì si osserva l'effettu visuale u più incantevule, qualcosa chì l'ochji puderianu catturà per tutta a vita. Cavalcate nantu à un cammellu in a notte di luna piena mentre viaghjate attraversu una terra d'argentu chì offre un bellu panorama. Cosa di più si chjama magicu?

READ MORE:
Triangulu d'oru di l'India hè un cursu di viaghjatore mainstream chì copre Delhi, Agra è Jaipur. Hè u so nome da a forma di trè lati chì u corsu inquadra. I turisti cumincianu normalmente in Delhi è si movenu à u sudu à Agra è dopu à Jaipur. Avete bisognu di dumandà. Visa Turistica Indiana per viaghjà in India per ragioni di turismu.


Citatini di parechji paesi cumpresi Cittadini britannichi, Citadini taliani, Citatini di i Stati Uniti, Citatini australiani e Citatini danesi sò eligibili per dumandà l'e-Visa indiana.