Devi vede i posti turistici in Delhi

Cum'è a capitale di l'India, Delhi hà una storia interessante è hè stampata in tutta a cità. Da u Era Mughal finu à i tempi culuniali finu à i ghjorni d'oghje, hè cum'è chì sta cità sia goffrata di strati nantu à strati di storia. Ogni locu in Delhi hà una storia da cuntà, ognuna cunta una storia diversa è diversa, è hè ciò chì a rende cusì pupulare trà i turisti in India. Alcuni posti in Delhi sò attrazioni turistiche abbastanza populari è a maiò parte di i viaghjatori internaziunali chì visitanu l'India è Delhi in particulare assicuranu di fà una visita in quelli lochi è ci sò ancu lochi chì ùn sò micca cusì populari o cunnisciuti ma ugualmente vale a pena di vede. Questa hè una recopilazione di tutti questi posti in Delhi chì devi assolutamente vede si pensa à visità l'India è Delhi specificamente.

Tomba di Safdarjung

VISA INDIA SAFDARJUNG TOMB DELHI

L'ultima tomba monumentale di u so tippu mai esse fatta in Delhi, a Tomba di Safdarjung, cù u so stupente stile architettonicu Mughal, hè custituitu da arenaria rossu-marrone scura abbellita cù un pocu di designu biancu è una cupola di marmura bianca chì pare chjappà contru à u rossu. Custruitu cum'è un giardinu chjusu, cum'è a Tomba di Humayun, hè circundatu da un giardinu enormu fattu in u stilu di un Charbagh chì hè divisu in 4 piazze, camini è canali d'acqua. L'attrazione principale di a tomba hè u mausoleu intricatu di marmura biancu in l'internu, ancu s'è e tombe reali di Safdarjung è a so moglia sò in una camera sotterranea. Dentru u munumentu ci sò dinù parechje stanze è una biblioteca. A tomba di giardinu hè bella cù tuttu u so incantu anticu è rusticu è u munumentu pare spettaculare nantu à u sfondate di un celu turchinu. Puderia piglià almenu una ora per vede a tomba in tuttu, ma serà un'ora ben spesa.

Tomba di Humayun

VISA IN HUMAYUN TOMB DELHI

A UNESCO Patrimoniu World Patrimoniu oghje, a Tomba di Humayun hè stata l'ispirazione per a Tomba di Safdarjung è hè senza dubbitu u più grande di u 2. In fatti, era U primu tomba in giardinu di l'India è hà inspiratu ancu u Taj Mahal. Custruitu da artighjani persiani è indiani inseme, hà iniziatu una nova era per l'architettura islamica. Hè ancu circundatu da una bella Charbagh è canali. In cima à una larga terrazza, u munumentu hà una struttura imponente cù una cupola tamanta adornata cù tile di ceramica bianca. A grandezza di u so disignu è l'architettura hè senza paragone in ogni locu in Delhi. È un fattu fascinante hè chì ci sò più 150 I membri di a famiglia Mughal sò intarrati in questu. A tomba hè ancu situata vicinu à u Santuariu di u 14th seculu Sufi Saint, Hazrat Nizamuddin Auliya, è hè circundatu da altri edifici islàmici medievali più chjuchi. Un testamentu di l'artighjanu di i custruttori Mughal, ùn pudete micca visità Delhi senza visità sta tomba.

Tempiu di Lotus

Lotus-Temple-Park-Bahai-Temple-Delhi VISA INDIA

Questu hè unu di i tempii più interessanti in Delhi. Custruitu da a Fede Bahai, hè a Casa di Culore Bahai chì hè un spaziu apertu à e persone di tutte e religioni per riunisce è venerà. I testi sacri di qualsiasi religione ponu esse letti quì è preghiere cantate. Hè un locu demucraticu di cultu, un cuncettu propiu unicu. Hè ancu un travagliu di architettura stupendamente bellu, fattu in forma di fiore, in particulare u loto, cù gruppi di strutture simili à petali cumposti di marmaru. L'internu di u tempiu hè ancu abbagliante cù a luce chì entra in u reticulatu cum'è spazii trà ogni struttura cum'è petali. U tempiu hà ancu stagni è giardini chì u circondanu fora è ci hè ancu un centru d'infurmazione. U Tempiu Lotus hà ancu vintu parechji premii per a so architettura. Hè definitivamente un locu chì ùn duvete micca mancà l'esperienza di vede in persona.

Agrasen Ki Baoli

Agrasen Ki Baoli New_Delhi, Visa indiana

Un altru monumentu interessante in Delhi, questu anticu passu bè hè famosu per parechje ragioni. Ancu s'è u pozzu hè abbastanza seccu in questi ghjorni, ci era parechji tempii di l'acqua è tempii di pozzu di u passu custruitu in tempi antichi. Ùn ci sò micca registri storichi ufficiali per dimustrà da quale hè statu custruitu, ma a legenda dice chì era u rè Agrasen chì hà fattu custruisce u Baoli è dopu fù ricustruitu da i Tughlaq durante u Sultanatu di Delhi in u 14th seculu. Baoli significa "passi" in Hindi è u munumentu hà 108 di quelli custruiti nantu à 3 livelli cù nicchie arcuate intornu à i scalini. Hè populari per esse statu prisentatu in i filmi è per a legenda urbana di esse perseguita di notte. Hè un locu sfarente di qualsiasi altru è ùn vulete micca lascià Delhi senza vede a so bellezza mistica è seducente.

Dilli Haat

DILLI HAAT, VISA INDIANA

Ùn deve micca limità à i monumenti è i tempii quandu visitate Delhi, ma ancu sperimentà a cultura attuale di Delhi. Questu hè un mercatu enormu in Delhi chì presenta artighjanali da tutta l'India. Artigiani di lochi larghi è variati in l'India venenu quì per vende e so merchenzie autentiche à prezzi ragiunate, aiutendu à mantene ecunomicamenti è aiutendu. Artigianatu indianu per fiurisce in un tempu quandu i prudutti di massa è i prudutti di a macchina sò a norma altrimenti. U mercatu hà l'ambienti di un mercatu di paese o di un Haat rurale tradiziunale chì aghjunghje à l'autenticità di l'esperienza. Ci hè ancu deliziosu cibo lucale da tutti i cantoni di u paese dispunibule quì. Ritratta veramente a ricchezza di a cultura indiana è ùn vi dispiace micca di visità.

Jaipur hè ancu vicinu à New Delhi. Sè vo site ghjuntu cù Visa Indiana (eVisa India), allora pudete prufittà di a so vicinanza à New Delhi. Avemu cupertu lochi à visità in Jaipur.


Assicuratevi chì avete verificatu u eligibilità per a vostra eVisa di l'India.

Citatini di i Stati Uniti, Citatini di u Regnu Unitu, Cittadini spagnoli, Citatini francesi, Citatini tedeschi, Citatini israeliani e Citatini australianidumandate in linea per l'India eVisa.

Per piacè dumandate una Visa India 4-7 ghjorni in anticipu di u vostru volu.