Attrazioni Turisticu in Kolkata per i Titulari di Visa Indiani

Updated on Dec 20, 2023 | e-Visa indiana

Kolkata hà lochi storicamente impurtanti. Venite nantu à Visa Turistica Indiana? Avemu cumpilatu i migliori posti per a vostra visita Turistica indiana. 

Kolkata, chì era cunnisciuta cum'è Calcuta, a capitale di u Bengala Occidentale in India, hè una di e principali città metropolitane in India. Cum'è u locu duv'ellu India di l'indici orientali U postu cummerciale hè statu creatu per a prima volta, hà una longa storia generale di culunialismu chì hè più visibile in l'architettura di alcuni di i lochi i più famosi di a cità. Hè ancu cunsideratu cum'è u centru culturale di l'India o capitale culturale perchè cù a storia di Rinascimentu di u Bengala di u 19u seculu XX in cità hè sempre stata a hub d'attività intellettuale, famosu per e tradizioni di l'arte, di a literatura, di u filmu è di u dramma chì hè cresciutu è fiuritu in a cità dapoi seculi. Visità Calcutta hè di sicuru un'esperienza unica è senza paragone chì vi permetterà di assiste à a cultura indiana in un modu senza precedenti. E seguenti attrazioni turistiche in Calcutta sò alcuni di i posti chì duvete visità mentre site in cità.

Belur Matematica

Benchì Belur Math hè un postu di pellegrinaggiu è a sede di a Ramakrishna Math and Mission, chì hè una urganizazione religiosa è spirituale induva fundata da Swami Vivekananda cum'è parte di u Movimentu di Riforma Induva durante a fine di u 19u seculu in India è chì ora hè una urganizazione spirituale internaziunale, u Belur Math hè interessante ancu per altri motivi. Oltre a so impurtanza religiosa è spirituale per Indù è quelli chì seguitanu l'insignamentu di Ramakrishna pramhansa, l'edificiu hè interessante in sè stessu, soprattuttu per a so architettura chì combina motivi di l'architettura indù, cristiana e islamica e prumove cusì una specie di unità. di religioni Hè dinù un edifiziu assai minimalista ma ancora bello, cum'è s'assumiglia à un edifiziu impegnatu di tanta spiritualità, è certamenti truverete una visita serena è tranquilla. Sri Ramakrishna hà servitu cum'è un sacerdote è hà furmatu discìpuli spirituali di fama mondiale.

Museu Indianu

Unu di i musei più antichi di u mondu, U Museu Indianu di Calcutta hè statu fundatu à u principiu di u XIX seculu da u Società Asiatica di u Bengala, chì hè stata fundata da i britannichi per prumove a causa di a ricerca "Orientale", vale à dì, per inizià sistematicamente à studià è ricercà a cultura è a sucietà indiana. Unu di i primi sforzi muderni da fà in u paese, hè oramai un locu impurtante micca solu per a storia di a so cuncezzione, ma ancu per e varie racolte rare chì accoglie avà in e so 35 gallerie, cumprese sculture antiche, antichità, monete , armatura, ornamenti, fossili, scheletri, mummie, è stupende pitture Mughal. Accoglie ancu alcune pitture cuntempuranee stupende, mummie egiziane, è reliquie è resti architettonichi di Bodhgaya. Ci hè ancu una libreria è una biblioteca in u museu per quelli chì volenu scopre di più nantu à e cullezzione quì.

Casa di Mamma

Madre Teresa hè un nome tamantu in India cum'è una di e più impurtante religiose cattoliche è missionarie in India chì anu fattu a missione di a so vita per serve i poveri è i poveri di u mondu sanu, in particulare in Calcutta induve hà passatu assai anni di a so vita, è hè statu canunizatu cum'è Santa Teresa da a Chjesa Cattolica Rumana per u listessu. Hà fundatu e Missionarie di a Carità in Calcutta, una congregazione religiosa cattolica romana chì continua u so travagliu aiutendu i più poveri di e persone chì si trovanu in difficultà in a vita. Casa Madre hè induve sta congregazione hè gestita è una zona di a Casa cuntene ancu a tomba di Madre Teresa è una mostra chì detalla a so vita è u so travagliu. Hè un locu interessante da visità se vulete scopre di più nantu à u travagliu missionariu in India.

Rabindra Sarobar

Kolkata ùn hè micca solu un centru culturale induve pudete visitate solu i monumenti è musei storicamente significativi, ma ancu una bella cità chì a bellezza idilliaca sia assai raghjone per visità cume sò i so edifici culturalmente significativi. Rabindra Sarobar hè un locu cusì bellu è sereno. Hè un lagu artificiale in Kolkata di u Sud diffusatu in più di 75 ettari fruttiferi. Hè più famosu per i numerosi variità di pesci chì si trovanu in questu cum'è per quellu uccelli migratori da a Russia è a Siberia chì si rifugianu quì durante l'inguernu. Hè ancu un locu ricreativu pupulare cù parchi è giardini per i zitelli è hè un locu perfettu per andà per un picculu picnic è gode di u bellu tempu è di a cumpagnia.

Memoriale di Victoria

Una struttura custruita in Calcutta per cummemurà è festighjà a compiazione di vinticinque anni di duminazione annantu à l'India da a Regina Victoria d'Inghilterra, una replica abbastanza precisa di u Victoria Memorial in Londra stessa, u Victoria Memorial di Calcutta hè unu di i legati più durevuli di l'era coloniale in Kolkata. Fatta di marmo biancu, a struttura hè abbastanza appruvata è luxosa è a so architettura hè un ricordu raru di Architettura vittoriana di l'Inghilterra. Ci hè una seduta statua di bronzu di bronzu di vittoria chì hè situata in cima à l'edificiu è chì aghjunghje à u so aspettu sofisticatu è classificatu. L'edifiziu pare ancu più incarnante quandu si illumina di notte. Hè una struttura iconica è quella chì più rappresenta Kolkata in l'imaginazione pupulari. Quì, hè definitivamente un locu duvete andà quandu site in Kolkata in u vostru viaghju in India.


I citadini di più di 165 paesi sò eligibili per dumandà l'India Visa Online (eVisa India) cum'è coperto in u Visibilità indiana.  Stati Uniti, British, italiano, tedesco, Swedish, francese, Swiss sò trà e naziunalità eligibili per Visa Online indiana (eVisa India).

Se avete intenzione di visità l'India, pudete dumandà per u Applicazione di Visa Indiana dirittu di ccà